Ubytování

Tipy na výlety

We prepare
10.9.2009 Veletrhy nesou podnikatelům propagaci, kontakty i kontrakty

Účast na veletrhu znamená pro podnikatele výdaje. Někdy je však možné získat na prezentaci dotaci státu. Nehledě na to, že okamžitý výdaj, lépe investice, se může v krátkém časovém horizontu proměnit na nové kontrakty. Prezentovat svoji firmu na zahraniční výstavě nebo veletrhu s finančním…

We prepare
8.9.2009 Hygiena a funkčnost jdou ruku v ruce

Čistota a hygiena jsou nezbytnými předpoklady v každé koupelně a WC. Na umyvadle, WC sedátku, klice od koupelny či sociálního zařízení – tam všude se usazují nečistoty a neviditelné bakterie. Dobře vybraná sanitární keramika může být velmi nápomocna při jejich odstraňování. Nejdůležitějším a…

We prepare
6.9.2009 Jak získat a udržet čtenáře newsletteru

Vydávání newsletteru dnes patří k jedněm z nejefektivnějších a zároveň nejlevnějších marketingových metod, jak oslovit potenciální zákazníky. Základem pro úspěšné uvedení newsletteru do praxe je získání široké a zároveň kvalitní čtenářské základny, z níž by se v budoucnosti mohla část čtenářů stát…

We prepare
3.9.2009 Budou restaurace nabízet vodu z kohoutku?

Společnost Středočeské vodárny (SV) chce přimět restaurace v regionu, aby zákazníkům podávaly místo balené vody pitnou vodu z kohoutku. Začala jim distribuovat ručně foukané karafy, v nichž lze vodu servírovat. Zároveň odstartovala inzertní kampaň, která na tuto novinku upozorňuje, řekl ředitel SV…

We prepare
1.9.2009 Konference „Očekávaný vývoj odvětví cestovního ruchu a hotelnictví“

  Rádi bychom vás pozvali na 4.ročník odborné konference na téma : „OČEKÁVANÝ VÝVOJ ODVĚTVÍ CESTOVNÍHO RUCHU A HOTELNICTVÍ“, která se koná dne 23.9.2009 v Brně, v hotelu Holiday Inn Brno     Hlavní tématické okruhy odborné konference: Trendy vývoje cestovního…

We prepare
28.8.2009 Mobilní platby na webu

Není SMS jako SMS Ať už si to připustíte nebo ne, tak každý webmaster chce na svém projektu něco vydělat. Částky pokrývající hosting jsou sympatické, ale pořád je to málo. Využíváme různých reklam, prodeje zpětných odkazů a provizních systémů, nicméně jedna z opravdu snadných cest k výdělku jsou…

We prepare
21.8.2009 Konference Cestovní ruch České republiky, současný stav – perspektivy dalšího rozvoje

Před padesáti lety se ve studijních plánech Vysoké školy ekonomické v Praze na fakultě obchodní poprvé objevily předměty s problematikou cestovního ruchu. K příležitosti tohoto výročí se koná konference Cestovní ruch České republiky, současný stav – perspektivy dalšího rozvoje, jejíž program…

We prepare
19.8.2009 V září zahajujeme projekt bezplatných seminářů marketingu ubytování

před jedenácti měsíci jsme vás poprvé informovali o zahájení kroků vedoucích k získání prostředků strukturálních fondů EU, které jsme chtěli využít pro vzdělávání provozovatelů malých a středních ubytovacích zařízení v oblasti marketingu cestovního ruchu a internetové propagace. Na konci května…

We prepare
18.8.2009 Protikuřácký zákon definitivně schválen

Prezident Václav Klaus podepsal 11. srpna novelu takzvaného protikuřáckého zákona. Restauratéři si podle ní budou moci vybrat, zda bude jejich zařízení kuřácké či nekuřácké. Restaurace bude muset být označena příslušnou nálepkou, nová pravidla začnou platit od poloviny příštího roku.   Zákon…

We prepare
14.8.2009 Nejnavštěvovanější turistické cíle v Česku 2008

Pro ubytovací zařízení je velmi výhodné mít ve své blízkosti dostatečný počet návštěvnických atraktivit a využít je pro propagaci vlastního podniku. Agentura CzechTourism sestavila žebříček těch nejnavštěvovanějších atraktivit za rok 2008.   Agentura CzechTourism sestavila žebříček…

We prepare
11.8.2009 Nadějný projekt na propagaci golfu

Společnost FTonline nedávno přišla s novým projektem v podobě webové stránky s názvem www.golfova-hriste.cz. Cílem projektu je popularizace golfu směrem k široké veřejnosti, prezentace českých hřišť v zahraničí a výrazné zvýšení počtu aktivních hráčů golfu. Díky osobě Václava Kotka, jenž se v…

We prepare
9.8.2009 Všemocný e-mail marketing

Proč zrovna e-mail?   E-mailová komunikace v sobě ukrývá obrovský potenciál, protože je vhodná jak pro opravdu malé projekty, kdy záleží majiteli například pouze na návštěvnosti, ale i pro obrovské projekty, kde se točí velké peníze. Komunikovat e-mailem si může dovolit zkrátka každý,…

We prepare
7.8.2009 Jak vybrat klíčová slova pro reklamní PPC kampaň

Při návrhu reklamní kampaně je výběr klíčových slov první a zároveň nejdůležitější činností - na výběru vhodných klíčových slov stojí a padá úspěch reklamní kampaně. Podívejme se tedy na to, jak při výběru klíčových slov postupovat. Co vlastně klíčová slova jsou? Z pohledu PPC reklamy…

We prepare
3.8.2009 Podmínky u dohody o provedení práce jsou jednodušší

Dohoda o provedení práce byla vždy vázána na splnění konkrétního úkolu. Nebylo ji možné uzavírat opakovaně. Nyní lze dohodu sjednat prakticky na cokoliv. Na dohodu lze pravidelně účtovat, vařit nebo třeba i prodávat. Závislá práce může být vykonávána na základě pracovního poměru, dohody o…

We prepare
28.7.2009 Jak na odměny jednatelů a společníků v s. r. o.?

Jednatel je statutárním orgánem s. r. o. Svou funkci vykonává za úplatu, jeho příjem je zdaněn jako příjem ze závislé činnosti. Společník dostává podíl na zisku zároveň může být ve své společnosti zaměstnán. Společnost s ručením omezeným je zakládána společenskou smlouvou, pokud společnost zakládá…

Doporučujeme navštívit

Úžasné 9.9 / 10
Úžasné 10.0 / 10
Úžasné 10.0 / 10

Penzion roku

© FTonline s.r.o. - Všechna práva vyhrazena. | Obchodní podmínky
Webdesign pro portály
TOPlist TOPlist