Ubytování

Bráníte hostům se u vás ubytovat?

 

Mnozí z vás dostávají týdně desítky nabídek na prezentaci vašeho ubytovacího zařízení v internetových nebo papírových katalozích, různých brožurách, mapách, v tisku, rádiích ... Přeskočme tuto fázi, kdy potenciální zákazník hledá ubytování. Vy jste si ze všech existujících nabídek vybrali ty opravdu nejlepší a díky nim se teď několik rodin s dětmi, firemních klientů nebo třeba školních výletů rozhodlo u vás ubytovat.

 
Co udělají? Zatelefonují na vaši recepci svou objednávku, případně pošlou rezervaci emailem.

 
Potvrdíte jim jejich rezervaci? A jak rychle?
Mluvíte se svými možnými zákazníky tak, jak to od vás očekávají? Jste vstřícní, milí, ochotní?
Zodpovíte kvalifikovaně všechny jejich dotazy?
Probíhá vše podle představ zákazníka, nebo jej něčím nepříjemně zaskočíte?
Nutíte zákazníky uvádět údaje, které ve skutečnosti nepotřebujete?
Dochází k zbytečným prodlevám, čekáním nebo nedorozuměním?

 
Možná vám tyto otázky přijdou jako banální. Společnost FTonline s.r.o. na základě zpětné vazby a často velmi negativních zkušeností od samotných návštěvníků portálů Dokempu.cz, Dohotelu.cz, Dopenzionu.cz, Rekreacni-strediska.cz a Katalog-ubytovani.cz, tedy vašich potenciálních zákazníků zjišťovala, jaká je skutečnost. V uplynulých několika týdnech jsme ve spolupráci s našimi uživateli sledovali, zda mají vůbec šanci se v jimi vybraném zařízení ubytovat. A výsledek je udivující. Ve více jak 20-ti procentech případů jsme se setkali s nemožností se dovolat na telefonní čísla uváděná na internetových stránkách ubytovacího zařízení, ještě častější jsou nefunkční emailové adresy, příp. přeplněné emailové schránky, které neumožní objednávky poslat písemně.

 
Prověřte, zda svým zákazníkům nekladete zbytečné překážky a neposíláte je tak svou liknavostí ke konkurenci.

Penzion roku

© FTonline s.r.o. - Všechna práva vyhrazena. | Obchodní podmínky
Webdesign pro portály
TOPlist TOPlist